SaPKolainen

Otteluveikkaukset 2025 -2026 => SaPKo:n Suomi-sarjaotteluiden veikkaukset => Aiheen aloitti: SaPKolainen - Marraskuu 02, 2024, 09:19:58

Otsikko: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: SaPKolainen - Marraskuu 02, 2024, 09:19:58
Sunnuntaina SaPKo matkustaa vielä ennen maaottelutaukoa Lappeenrantaan PEPO:n vieraaksi. SaPKO kohtasi PEPO:n sarja-avauksessa ja suli kotoonaan ja hävisi jatkoajalla. SaPKo:lla on nyt kahdesta viime ottelusta täydet 6 pinnaa, kun taas kymmenen pistettä pässipaitoja jäljessä oleva PEPO on hävinnyt kaksi viimeistä otteluaan. SaPKo on pelannut 11 pelistään vain kolme peliä vieraissa, joten tiukka tästäkin pelistä tulee. Veikkauksia!

 8)

Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Pulu - Marraskuu 02, 2024, 14:21:25
3-2
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Käpylehmä - Marraskuu 02, 2024, 14:24:12
2-3
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Malone - Marraskuu 02, 2024, 20:59:43
Se on moro!  Voitto pitää ottaa.

4-6
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: CCM - Marraskuu 03, 2024, 05:10:40
3-5
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Pappa - Marraskuu 03, 2024, 05:14:01
Vierasvoitto olisi nyt poikaa. Eli laitetaan SaPKo:lle:

4-5
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Mölyapina - Marraskuu 03, 2024, 08:10:29
3-4
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Huoltoporsas - Marraskuu 03, 2024, 08:12:22
4-5
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Commer - Marraskuu 03, 2024, 08:15:38
Viimeisin vierasvoitto on kuukausi sitten otettu. Nyt on taas aika ottaa se:  3-5
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Poppa - Marraskuu 03, 2024, 08:24:38
2-5
Otsikko: Vs: PEPO HC - SaPKo, su 3.11.24, klo 17:00
Kirjoitti: Mies Savosta - Marraskuu 03, 2024, 15:22:34
3-5  8)
Otsikko: Pakko nyt kommentoida..
Kirjoitti: Pappa - Marraskuu 03, 2024, 19:30:14
Katselen Pallokerhon peliä Leijona.tv:stä PEPO:a vastaan Lappeenrannassa. Tällä hetkellä PEPO tasoitti pelin kolmannessa erässä ehkä sen ainoastaan kunnon hyökkäyksestä erässä. Sitä ennen SaPKolla lukuisia paikkoja, pari tolppaa ja muutenkin peli vastustajan päädyssä. Ylivoima on tuttuun tapaan luokattoman avutonta.

Ja niinhän siinä kävi, että PEPO meni johtoon 40 sekuntia ennen loppua. Taas mentiin tutusti sulamaan pelin lopussa. Ja kuin piste iin päälle: Lopussa tyhjiin ja tervemenoa Savoon takaisin 5-3 tappion saattamana. Ei mitään PEPO:lta pois. Kokenut Pelipojat taas näytti miten kokemattomia SaPKon junioreita koijatiin. Ei ollut ensimmäinen kerta.

En näin heikkoa SaPKo:a ole vähään aikaan nähnyt. Mitään pelisysteemiä ei ole, ei myöskään pelikuria. Valmentaja levittelee käsiään..