SaPKolainen

Otteluveikkaukset 2025 -2026 => SaPKo:n Suomi-sarjaotteluiden veikkaukset => Aiheen aloitti: SaPKolainen - Syyskuu 12, 2025, 11:45:30

Otsikko: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: SaPKolainen - Syyskuu 12, 2025, 11:45:30
Sitten on vuorossa lauantaina SaPKo:n sarjan ensimmäinen kotimatsi, kun vanha tuttu PEPO HT saapuu Talvisaloon. Ensimmäinen sarjamatsi Jyväskylässä meni tehottomuutta ihmetellessä, mutta nyt on niitä tehoja löydyttävä, kun kotiyleisön edessä esiinnytään. Tarkkuuta laukauksiin ja malttia hyökkäyksiin. Veikkauksia, olkaa hyvät!

 8)
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: CCM - Syyskuu 12, 2025, 20:51:43
Nythän se on pakko voittaa:

5-2
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Huoltoporsas - Syyskuu 12, 2025, 20:53:01
Avauspisteet kotinn.

6-3
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Orlovski - Syyskuu 12, 2025, 20:54:00
5-3
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Malone - Syyskuu 13, 2025, 08:25:06
Se on moro! No nyt pitää sitten herätä.

6-2
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Pappa - Syyskuu 13, 2025, 08:27:23
5-3
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Poppa - Syyskuu 13, 2025, 10:06:26
4-3
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Käpylehmä - Syyskuu 13, 2025, 12:17:32
7-2
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Pulu - Syyskuu 13, 2025, 12:18:18
6-4
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Mölyapina - Syyskuu 13, 2025, 13:03:57
Jos ei voittoa nyt tule, niin silloin joku mättää.

6-4
Otsikko: Vs: SaPKo - PEPO HT, la 13.9, klo 17:00
Kirjoitti: Mies Savosta - Syyskuu 13, 2025, 13:45:03
7-4